Kompetenčni center za prilagojeno računanje z nizko porabo energije

Tetramax Logo

Oblikovanje uporabniškega vmesnika - praktične smernice

Spletna delavnica, 14. 10. 2020, 12:30 - 16:00 (CEST)

Udeleženci so se na primerih iz prakse seznanili s smernicami pri načrtovanju uporabniških vmesnikov za različne računalniške aplikacije, ki pomagajo uporabniku pri doseganju njegovih ciljev. Predavatelja sta v skladu z izjavo Antoine de Saint-Exupéry: “A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away", predstavila metode in orodja, ki načrtovalcu pomagajo "odvzeti", kolikor je to mogoče: od postavitve temeljev oblikovanja (kdo, kaj, zakaj, kako itd.) do smernic za izvedbo (združevanje, razvrščanje, razporejanje, vizualizacija, kontrast) in metod s katerimi si lahko pomagamo (kontekstni intervjuji, postavitev ogrodja in prototipov, testiranje uporabnosti itd.)
Predavatelja: Bojan Blažica in Peter Novak, Institut »Jožef Stefan«, Ljubljana, Slovenija.

Vsebina tečaja:

Uvodno predavanje - Uvod v načrtovanje uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje v katerem sta predavatelja skušala razbiti mite...
Predstavitve konkretnih primerov: vmesnik za celostno evalvacijo proizvodnih verig in vmesnik za načrtovanje priprave obrokov v vrtcih.
Praktični del: Zasnova koncepta uporabniškega vmesnika za probleme/primere, ki so jih predlagali udeleženci.

Gradivo predstavljeno na delavnici:
Uvodna predstavitev TETRAMAX.
Načrtovanje uporabniškega vmesnika.

The TETRAMAX project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement number 761349.